خرید قرص سیالیس

شاید شما برای خرید قرص سیالیس از داروخانه مدت ها در اینترنت بگردید. بسیاری از فروشندگان بدون رعایت نکات اخلاقی اقدام به فروش محصولات تقلبی می کنند.

در خرید انواع قرص تاخیری به فروشندگان تقلبی اعتماد نکنید. در ادامه می خواهیم در مگنیفر مشخصات این محصول عالی را بطور کامل شرح دهیم. از این رو اگر با این محصول آشنایی دارید و فقط قصد خرید دارید به انتهای مقاله مراجعه کنید.

 

قرص سیالیس

قرص سیالیس دارویی است که برای درمان اختلالات انزال مصرف می شود. درمان زود انزالی بدون عوارض یکی از مشخصه های اصلی این قرص است. با این حال این قرص تا حدودی هم به افزایش حالت نعوظ کمک می کند. این محصول با تحولی که در بازار ایجاد کرد ، توانست در اکتبر سال 2011 تاییدیه مرکز دارویی و غذایی ایالات متحده را بدست بیاورد. میتوان گفت این محصول هنوز هم بی رقیب میباشد و اکثر افرادی که از مشکل زود انزالی رنج میبرند میتوانند به راحتی از این محصول استفاده کرده و از رابطه جنسی خود لذت کافی را ببرند. زود انزالی در آقایان دلایل مختلفی دارد. در بعضی مواقع افراد فکر میکنند چون دلیل مشکلشان با دیگری فرق دارد نمیتوانند از یک محصول استفاده کنند اما این اشتباه است. همه افرادی که به دلایل مختلف دچار مشکل زود انزالی هستند میتوانند از این محصول استفاده کنند.

 

انواع قرص سیالیس

انواع قرص سیالیس با توجه به نوع عملکرد و انواع سلیقه ها از تنوع بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال قرص سیالیس قرمز ، قرص سیالیس مشکی و… که مفتخریم بزرگترین عرضه کننده این محصولات در ایران هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در انتهای مقاله تنها با شماره تماس خود یک سفارش ثبت کنید تا مشاورین ما کمترین زمان پاسخگو تمامی سوالات شما عزیزان باشند و در صورت تمایل محصول را برای شما در هر نقطه از ایران ارسال کنند.

 

نحوه مصرف قرص سیالیس

نحوه مصرف سیالیس بسیار ساده است و تنها مستلزم دانستن مقدار مصرفی است. قرص باید 10 الی 20 دقیقه قبل از رابطه مصرف شود. خوردن آب به مقدار کافی همراه با قرص باعث جذب بهتر آن می شود. به این نکته توجه کنید که حدود یک ساعت قبل از مصرف قرص کمی غذا میل کرده باشید یعنی زمان مصرف قرص معده تان نه خیلی پر باشد و نه خیلی خالی.

 

عوارض سیالیس

عوارض قرص سیالیس به دلیل گیاهی بودن آن تنها محدود به افرادی است بیماری های خاص دارند. اگر هر یک از بیماری های زیر را دارید ، این محصول را مصرف نکنید.

مشکلات قلبی
فشار خون
فشار خون پایین یا فشار خون بالا که کنترل نشده است
سکته مغزی
مشکلات کبدی یا کلیوی یا نیاز به دیالیز
رتینیت ، یک بیماری نادر ژنتیکی چشم است
زخم معده یا مشکل خونریزی
مشکلات سلول های خونی

 

نمایندگی فروش قرص سیالیس

داریا تنها نمایندگی فروش سیالیس است که سایت ما توانسته یکی از نمایندگی های پخش این شرکت را عهده بگیرد. پس از ثبت سفارش فاکتور رسمی این شرکت به همراه لوگوی رسمی آن را خواهید دید. نمونه فاکتور در ادامه ضمیمه شده است.

 

قرص سیالیس اصل ساخت کدام کشور است؟

سیالیس اصل ساخت کشور آمریکا است اما کشور های دیگر هم هستند که از طرف شرکت اصلی تایید شده هستند.

 

خرید قرص سیالیس

برای خرید سیالیس از داروخانه و معتبر ترین شرکت وارد کننده فرم انتها را کامل کنید. همچنین ارسال برای شهرستان ها هم انجام می گیرد. حتی در صورت انصراف از خرید ، مشاوره دارو ها بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد تمامی هزینه های جانبی (تماس ، مشاوره و…) به عهده شرکت می باشد و تا زمان تایید نیاز به هیچ هزینه ای نیست جهت سهولت در سفارش و مشاوره فرم زیر را کامل کنید.

 

 *برای حفظ حریم شخصی شما ، امکان سفارش تنها با شماره تماس هم مقدور است*