خرید اینترنتی قرص سیالیس مشکی برای درمان زود انزالی بدونه سردرد  از دسته خرید هایی است که حتما باید از یک فروشنده مطمئن صورت بگیرد. با توجه به تقاضای بالا ، فروشندگان تقلبی بسیاری در این زمینه رشد کرده اند. در ادامه می خواهیم درباره خصوصیات و نحوه خرید قرص سیالیس مشکی اصل توضیحاتی دهیم.

*از این رو اگر با این محصول آشنایی دارید و فقط قصد خرید دارید به انتهای مقاله مراجعه کنید*

 

قرص سیالیس مشکی

قرص سیالیس مشکی نسخه بروز شده و قوی سیالیس معمولی است. این محصول تحت لیسانس Eli-lilly تولید می شود و می توانید بدون نسخه پزشک و آنلاین سفارش دهید.

این قرص برای افزایش نعوظ ، جلوگیری از انزال زودرس و افزایش لذت جنسی مصرف می شود. دوز c200 این قرص نشان از غلظت بالای این قرص است که تاثیر آن را دو چندان می کند. سیالیس مشکی 200 میلی گرمی تشخیصی قوی برای مهار زود انزالی محسوب میگردد زیرا در نقطه اول این دارو بر روی نعوظ تمرکز میکند و هنگامی که شلی نعوظ برطرف گردید برای جلوگیری از انزال ناخواسته در مردان دست بکار میشود .

 

قرص سیالیس در انواع مختلف و برای تمام سیستم های بدنی تولید می شود. اکثر قرص های سیالیس کاربرد مشابه با دوز های مختلف دارند . برای اینکه مطمئن شوید کدام قرص برای شما بهتر است شرایط فیزیکی خود را برای مشاوران ما شرح دهید.

 

قرص سیالیس مشکی انگلیسی

در کشور های پیشرفته، تولید این قرص در داخل کشورشان انجام می شود. در صورتی که شرکت رسمی سازنده این قرص، هندی و آمریکایی است.

 

قرص سیالیس مشکی المانی

همانطور که گفتیم کشور های زیادی این قرص را تولید میکنند. آلمان هم از دسته تولید کنندگان قرص سیالیس مشکی است. اما با توجه به میزان مصرف، اکثر کشور های تولید کننده، این قرص را صادر نمی کنند. حدود 95% از صادرات این قرص از کشور های مبدا، یعنی هند و امریکا انجام می شود در صورتی که تنها 1% از فروشندگان داخل کشور، محصولات هندی و امریکایی ارائه می دهند.

 

عوارض قرص سیالیس چیست ؟

درباره عوارض قرص سیالیس مشکی بار ها توضیح داده ایم. قرص سیالیس تماما گیاهی بوده و هیچ عارضه ای برای مصرف کننده ندارد. فقط برای کسانی که بار اول از آن استفاده می کنند ممکن است کمی سرگیجه آور باشد که برای حل این مشکل قرص را 15 الی 20 دقیقه قبل از رابطه مصرف کنید تا در لحظه شروع رابطه عوارض احتمالی ناشی از قرص به کلی از بدن شما خارج شود.

 

خرید اینترنتی قرص سیالیس مشکی

خرید اینترنتی قرص سیالیس مشکی تا کنون به این راحتی نبوده است. اکنون شما میتوانید ساده ترین و امن ترین نوع سفارش را تجربه کنید. برای مشاوره و سفارش قرص سیالیس مشکی اصل فرم زیر را تکمیل کنید.

 

حتی در صورت انصراف از خرید ، مشاوره دارو ها بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد

تمامی هزینه های جانبی (تماس ، مشاوره و…) به عهده شرکت می باشد و تا زمان تایید نیاز به هیچ هزینه ای نیست

جهت سهولت در سفارش و مشاوره فرم زیر را کامل کنید

 *برای حفظ حریم شخصی شما ، امکان سفارش تنها با شماره تماس هم مقدور است*



 

قرص سیالیس مشکی مناسب چه کسانی است ؟

اگر با خوردن قرص های ویاگرا دچار سردرد میشوید یعنی مشکل فشار خون دارید . باید از سیالیس یا قرص هایی که داخلشون تادالافیلد داره استفاده کنید

هر بسته برای چند با نزدیکی کافیه است چند عددی است ؟

هر بسته 6 عدد قرص مشکی رنگ دارد که بستگی به دوز بدن شما دارد . پیشنهاد قبل از هر نزدیکی نصف قرص است اگر راضی کننده نبود یک عدد به طور معمول میتوان با نصف قرص 12 بار نزدیکی انجام داد

قیمت این دارو چقدر است ؟

هر بسته 6 عددی از این محصول 60 هزار تومان است .

نحوی سفارش و ارسال به چه صورت است؟

اگر تهران باشید با پیک و پرداخت درب منزل اگر شهرستان باشید هزینه محصول و ارسال واریز میشه با پست یا تیپاکس ارسال میشه 24 تا 48 ساعته درب منزل تحویل میگیرید