واکادول زرد رنگ 5 عددی

خرید قرص تاخیری واکادول زرد اصل مشخصا کار نسبتا دشواری نیست. شرایطی را در داروخانه اینترنتی گنیفر فراهم کردیم که میتوانید به سادگی و در شرایط امن قرص واکادول زرد را سفارش دهید. قرص تاخیری واکادول یک قرص تاخیری بسیار قدرتمند است که به تازگی توانسته نام خود را در بین رقبای خود بر سر زبان بیاندازد. در ادامه می خواهیم درباره خصوصیات و روش خرید قرص واکادول توضیحاتی بدهیم.

 

*از این رو اگر با این محصول آشنایی دارید و فقط قصد خرید دارید به انتهای مقاله مراجعه کنید*

 

عوارض قرص واکادول زرد چیست؟

عوارض قرص واکادول زرد تا بحال گزارش نشده است. پر کاربرد ترین محصول تاخیری قوی برای اقایان که هر بسته از 5 عدد قرص زرد شش ضلعی تشکیل شده  و اولین گیاهی که در این قرص بکار می رود ، ریشه جینسینگ است.  این قرص به صورت کاملا گیاهی ساخته می شود. با توجه به گیاهی بودن پایه ی ساخت آن ، می توان گفت این قرص عوارضی ندارد. البته مصرف این قرص برای بیمارانی که مشکلات قلبی دارند یا از دارو های خاص استفاده می کنند پیشنهاد نمی شود.

 

قرص واکادول زرد

طریقه مصرف قرص تاخیری واکادول

مدت زمان مصرف تا تاثیر گذاری قرص تاخیری واکادول حدود 45 دقیقه است. به همین منظور طریقه مصرف قرص تاخیری واکادول 30 الی 45 دقیقه قبل از رابطه با یک لیوان آب میباشد. اگر آب بیشتری مصرف شود باعث می شود زود تر حل بشه و وارد دستگاه گردش خون شود و زودتر تاثیر بگذارد. البته به طور کلی برای تمامی قرصها پیشنهاد میشود با آب فراوان میل شود. این محصول مناسب زود انزالی است و جزو قرص تاخیری قوی در بازار به شمار میرود.

 

خرید قرص شش ضلعی زرد

ساده ترین را برای خرید قرص تاخیری واکادول اصل از طریق سفارش اینترنتی است. ما با تهیه یک فرم در داروخانه مگنیفر ساده ترین و امن ترین راه را برای خرید ممکن ساختیم. حتی در صورت انصراف از خرید ، مشاوره دارو ها بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد تمامی هزینه های جانبی (تماس ، مشاوره و…) به عهده شرکت می باشد و تا زمان تایید نیاز به هیچ هزینه ای نیست جهت سهولت در سفارش و مشاوره فرم زیر را کامل کنید.  *برای حفظ حریم شخصی شما ، امکان سفارش تنها با شماره تماس هم مقدور است*