افزایش طول آلت تناسلی به چند روش

طبق یک نظر سنجی در اروپا ، آقایان  خیلی بیشتر از شریک جنسی خود به اندازه آلت تناسلی فکر و نگران آن هستنددر صدد افزایش طول الت یا به دنبال قرص تاخیری هستند. در حقیقت 80 درصد از زنان، از اندازه آلت تناسلی شریک جنسی خود رضایت کافی را دارند و تنها ۱۵درصد از آنها تمایل دارند آلت تناسلی همسرشان بزرگتر باشد. زمان و کیفیت رابطه خیلی مهم تر از اندازه آن است در این میان هستند افرادی که از اندازه ی الت خود رضایت نداشته، به همین علت در مگنیفر تو این مقاله ما راه های افزایش سایز الت و بزرگ کردن الت را برایتان آنان بیان کرده ایم… همچنان میتوانید از بهترین داروی افزایش سایزآلت در همینجا استفاده نمایید.

اندازه آلت تناسلی چقدر باید باشد

قبل از هر چیزی باید بگم خدمت شما عزیزان یک آلت استاندارد برای انجام نزدیکی و پاره کردن پرده بکارت در شریک جنسی نسب به عمیق ترین پرده بکارت ثبت شده در خانوم ها باید بین 10 تا 13 سانت باشد .

در بیشتر مواقع هورمون ها نقش به سزایی در رشد و اندازه آلت دارند که درح الت خواب یا نعوظ فرق میکنند.

  1. در حالت خواب بین 8 الی 9 سانت
  2. در حالت نعوظ بین 13 تا 14 سانت
  3.  و متوسط قرص آلت تناسلی تقریبا بین 0.8 تا 1 سانت می باشد .

افزایش طول آلت با چند روش رواشناسی

اول از همه موهای اطراف آلت و بییضه ها رو بزنید . حجم مو های بدن باعث کمتر دیده شدن آلت از نگاه همسرتان میشود .

شکم کار کنید تا چربی های اضافه دور دستگاه تناسلی آل شود که خود به خود جلوی خواستی وزیبای به شما میدهد و از نگاه همسرتان ایده آل تر به نظر میایید .

بهبود کلی توده چربی های بدن به خوش فرمی بدن شما کمک میکند و این خود به تنهایی نصف مشکلات رابطه ایی شما رو حل خواهد کرد و الت تناسلی کوچک کمتر به چشم میاید.

بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان

بزرگ کردن الت تناسلی روش های مختلفی دارد که تمام روش ها و متد های ان را برای شما شرح خواهیم داد .

 

بزرگ کردن آلت تناسلی با وزنه

در این روش با بستن یک وزنه بسیار سبک در حد 50 الی 100 گرمی که البته با توجه به توانایی خود بعد از مدتی قابل افزایش هست میتوانید باعث کلفت شدن و کشیده شدن ان شوید . دستگاه کشش آلت ساخته شده است که از این دستگاه هم میتوانید استفاده کنید که با توجه به کارایی آن مشاهده شده بعد از طی کردن یک دوره بین 3 تا 6 ماه افزایشی 2 سانتی را برای بیشتر افراد به ارمغان آورده .

 

بزرگ کردن آلت تناسلی با وزنه

بزرگ کردن آلت تناسلی با وزنه

 

 

ورزش درمانی با روش جلکینگ (Jelqing)

با استفاده از این روش شما میتوانید افزایش 1 تا 3 سانتی برای ما داشته باشد . طریقه استفاده از ورزش جلکینگ به این روش هست که انگشتان خود رو حلقه کرده ماشبه عکس زیر از انتهای آلت تناسلی به سمت نوک آلت و با فشار کم میکشید این عمل باعث ورز دادن عضله بافت اسفنجی هست این عمل باعث میشود خون رسانی در اون قسمت بیشتر شود طبق نظریه علمی هر جا خون بیشتری به عضله برسد اون عضله رشد بیشتری دارد .

 

طریقه استفاده از ورزش جلکینگ

طریقه استفاده از ورزش جلکینگ

 

استفاده از کرم حجم دهنده و برزگ کننده افزایش سایز الت

در این قسمت کرم حجم دهنده و بزرگ کننده های زیادی ساخته شده مانند لارگو و کرم مکس من استفاده از این دارو ها میتواند به حجم آلت شما کمک کند به یکی از روش هایی که برای تمام این کرم ها به کار گرفته میشود جالب هست بدانید ماساژ کرم یا لوسیون ها روی آلت به مدت 5 دقیقه می باشد که این خود همان طور که در پاراگراف بالا گفتید همان روش جلکینگ می باشد .

برای دیدن بعضی از پرفروش ترین کرم ها اینجا میتوانید انتخاب و اقدام به خرید کنید . کرم های تاخیری و حجم دهنده و پماد کلفت کننده

کرم لارگو

کرم لارگو

 

ایموشن مشکی افزایش سایز و حجم

ایموشن مشکی افزایش سایز و حجم

 

 

دستگاه وکیوم آلت مردان

در این روش که برگرفته شده از طب سنتی میباشد توسط دستگاه وکیوم و پمپ عمل کشش و خلع داخل استوانه شیشه ایی این دستگاه آلت تناسلی شما از همه جهات کشیده میشود . این عمل خود به خود باعث خون رسانی بسیار قوی در آلت می شود و یک نوع ورزش روزانه برای شما محسوب میشود دقیقا مانند ورزش پرورش اندام که از ماه دوم کاملا حجم و افزایش طول الت را به چشم مبینید و احساس میکنید . عکس های زیر بهترین مدل های وکیوم ساخته شده توسط شرکت های ایرانی را میتوانید ببنید و سفارش دهید .

 

دستگاه وکیوم آلت مردان

دستگاه وکیوم آلت مردان

 

جراحی افزایش سایز الت تناسلی

معمولا جراحی و بزرگ کردن الت تناسلی دو حالت دارد . جراحی جهت کلفت شدن و افزایش قطر دوم جراحی سایز و طول آلت که بسته به نیاز طرف قابل اجرا می باشد .

 بزرگ کردن قطر آلت تناسلی

در این روش با توجه به تزریق چربی امکان بزرگ کردن قطر وجود دارد و بین 1 تا 3 سانت امکان دارد که این چربی از توده چربی های داخل بدن همان شخص استفاده میشود .

که این روش توصیه نمیشود چرا که در برخی مواقع اماکن بد شکل شدن آلت کجی عفونت و جوش های مختلفی در قسمت جراحی به وجود میاد .

جراحی بلند کردن آلت تناسلی

در این روش از جراحی برای بلند کردن الت تناسلی رباطی که آلت تناسلی را به استخوان شرمگاهی متصل هست . که این عمل باعث افزایش سایز بین 2 تا 4 سانت میشود .

 

روش های مختلفی دیگر برای افزایش سایز و طول الت مورد استفاده قرار میگیرد که عمومی نبستند و برای برخی از افرادی که مشکل در دستگاه تناسلی دارند مورد استفاده قرار میگیرد به طور مثل برخی از مردان پوست متصل شده به آلت تناسلی و اجازه نمیده حالت نعوظ به درستی انجام بشه و یا چربی و اضافه وزن باعث شدن که این توده از چربی ها روی آلت قرار بگیره  و باعث درست دیده شدن آلت نشود که البته این موضوع از لحاظ دیداری مشکل ایجاد میکند و مرد را ناراضی میکند ولی در اصل مشکلی حادی نیست .

در این مقاله به همین موضوعات مهم بسنده کردیم و مقاله رو به پایان رساندیم .

 

منبع : بلاگ فرا