افزایش سایز سینه

افزایش سایز سینه همیشه برای خانمهایی که سینه هایی کوچک دارند یک چالش برزگ محسوب میشود . اگر در مورد داشتن سینه های کوچک احساس ضعف می کنید، نیازی به نگرانی نیست. ما در مگنیفر پیشنهاداتی برای حل این مشکل داریم . استفاده از دستگاه بزرگ کننده سینه بهترین راه بزرگ کردن سینه ها.

آیا شما به دنبال یک راه حل موقت یا یک راه حل دائمی جراحی هستید؟ راه هایی وجود دارد که می توانید اندازه سینه خود را افزایش دهید! برای اطمینان از حفظ سلامت، قبل از شروع تمرین یا رژیم غذایی، با پزشک خود مشورت کنید.

 

اصولا بیشتر خانمها همیشه دوست دارند سینه هایی بزرگ و محکم داشته باشند و برای داشتن این مهم حاضرند دست به هر کاری از جمله عملهای زیبایی بزنند که خطرات زیادی را به همراه دارد. البته همه ما میدانیم سینه در فرم بدن و لباس پوشیدن خانها بسیار مهم و قابل توجه است. پس تا حدود زیادی حق دارند که برای داشتن سینه هایی خوش فرم تمام تلاش خود را بکنند. در این مقاله ما سعی میکنیم راههایی راحتتر و بی دردسر تر را به شما بیاموزیم.

 

قرص افزايش سايز سينه

قرص افزايش سايز سينه یکی از راههای بزرگ کردن سینه میباشد.  تحمل این واقعا سخت است که اندازه سینه شما توسط ژنتیک شما تعیین می شود. با این حال، برخی از استراتژی هایی که ممکن است موثر باشند عبارتند از: انجام تمریناتی که برای تقویت ماهیچه های سینه شما مانند فشار آوردن ، فشار دادن سینه ، دمبل یا پرس سینه و یا استفاده از قرص برای بزرگ شدن پستانها است. استفاده از یک سینه بند قوی می تواند کاری کند شما تصور کنید که سینه های بزرگتر دارید. همچنین مصرف مکمل های استروژن برای برخی افراد موثر بوده است. امروزه در بازار قرص هایی موجود است که به افزایش سایز سینه و باسن کمک میکند . این قرصها از مواد گیاهی تشکیل شده و فرد با مصرف یک الی دو دوره از این محصول میتواند به سایز مورد نظر خود برسد و دیگر نیازی به عملهای سخت و پر هزینه نیست.

 

افزایش سایز سینه با تمرین

شنا یکی از تاثیر گزارترین روش ها برای بزرگ کردن سینه است. در حالت کشش ناحیه گردن ، سینه را تقویت و باعث افزایش سایز می شود و می تواند سینه ها را بزرگتر کند. به عنوان یک نمرین ، دست های شما را نیز تقویت و عضلانی می کند. ممکن است بین 3 تا 5 روز سخت را تجربه کنید. همانطور که بازوها و شونه های خود را قوی تر می کنید، تعداد ست ها را در هر مجموعه افزایش دهید. شکم خود را پایین بیاورید و کف دست خود را خم کنید و کف دست خود را روی زمین قرار دهید. دست های خود بالا ببرید تا لگن شما بالا تر برود ، زانوهای خود را مستحکم کنید و انگشتانتان را روی زمین بگذارید. ادامه دهید تا زمانی که دستهایتان صاف باشد. همچنین می توانید زانوهایتان را روی زمین نگه دارید تا ابتدا فشار را کم کنید. خود را به آرامی به پایین بیاورید، و سپس تکرار کنید.

 

دستگاه بزرگ کننده سینه

دستگاه بزرگ کننده سینه یکی از بهترین راههای بزرگ کردن پستانها میباشد که در 90 درصد مواقع شخص مصرف کننده به نتیجه مطلوب خود میرسد. استفاده از دستگاه بزرگ کننده سینه مورد تایید وزارت بهداشت نیز میباشد و از نظر پزشکی این دستگاه ثابت شده میباشد و هیچ گونه اسیبی به بافت سینه وارد نمیکند. استفاده از دستگاه بزرگ کننده سینه بسیار راحت و آسان میباشد و تمام افراد در تمامی سنین میتوانند استفاده کنند بجز خانمهایی که بچه شیر میدهند. کار اصلی این دستگاه بزرگ و سفت کردن سینه میباشد. افرادی که دارای سینه های کوچک و یا شل میباشند میتوانند از این دستگاه بزرگ کننده سینه استفاده کنند . البته در نظر داشته باشید این استفاده از این دستگاه طول درمان دارد و باید دوره درمان کامل شود تا شخص به سایز مورد نظر خود برسد.

دستگاه بزرگ کننده سینه درارای 2 کاپ میباشد که میتوان هم زمان برای هردو سینه استفاده کرد. در بیشتر مواقع خانمها برای نتیجه بیشتر همراه این دستگاه از روغن خراطین یا روغن زالو نیز استفاده میکنند تا نتیجه بهتری دریافت کنند چون میدانید خود روغن خراطین جزء یکی از محصولاتی است که در حجم دهندگی مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار نتیجه بخش است.