قرص لاغری ایزی اسلیم یکی از محبوب ترین قرص های لاغری موجود در بازار می باشد . البته لازم به ذکر هست که یک سال هست جایگاه ادیوس رو از آن خود کرده.

امروزه چاقی و لاغری (تناسب اندام) یکی از دغدغه های جامع شده مخصوصا بانوان در آقایون لاغری و چاقی از اهمیت کمتری برخوردار هستند.

برند های مختلفی برای لاغر شدن اب شدن شکم و پهلو ها وارد بازار شده ولی آیا تمام این محصولات جواب گوی شما هستند یا نه؟

در ادامه بخشی از عوارض قیمت قرص ایزی اسلیم و نحوی مصرف این محصول را به شما توضیح می دهیم.

 

قرص لاغری ایزی اسلیم

قوی ترین قرص کاهش اشتها ایزی اسلیم اصل

قرص لاغری ایزی اسلیم اصل در اصل با تجزیه و تحلیل چربی های بدن سوخت ساز آنها رو چند برابر کرده و باعث می شوند چربی ها زود تر تجزیه و تبدیل به انرژی می شوند. این یک توضیح ساده کاهش چربی در بدن بود

و به صورت علمی کپسول لاغری ایزی اسلیم میل به غذا (اشتها) شما رو کم یا بهتر بگم قطع می کنه و بدن برای بقای خود از چربی های ذخیره کرده خود استفاده می کنند .

به همین راحتی شما میتوانید در عرض یک ماه (یک دوره) کاهش وزنی بین 5 تا 8 کیلیو داشته باشید .

 

بسیاری از سایت ها با تبلیغات خود کاهش وزن از 8 تا 10 کیلیو تبلیغ کردن ولی دروغی بیش نیست . انقدر کاهش وزن در ماه خودش مشکل در فیزک بدن ایجاد می کند.

ناتوانی و ضعف باعث بی حالی خستگی گودی زیر چشم می شود . در ماه بین 3 تا 5 کیلیو طبیعی هست و مشکلی در بدن به وجود نمی اورد

شما برای لاغری باید اول کالری وارد شده به بدن رو کم کنید در مرحله دوم کاهش وزن یا لاغری باید میزان مصرف کالری رو دو برابر کنید

ایزی اسلیم به شدت کاهش اشتها به شما می دهد و میل خوردن رو در شما کاهش می دهد. همین امر باعث میشه مواد اضافی به بدن شما نرسد و بدن به صورت اتوماتیک از چربی ها ذخیره شده که برای روز مبادا نگه داشته بود استفاده می کند و چربی ها را تبدیل به انرژی میکند و باعث لاغری شما خواهد شد.

 

طریقه مصرف قرص لاغری ایزی اسلیم اصل

مصرف این محصول یک ماه می باشد . و هر 24 ساعت یک عدد باید میل شود . 30 الی 45 دقیقه بعد از خوردن صبحانه

 

عوارض و موارد منع مصرف ایزی اسلیم

هشدار : ناراحتی قلبی عروقی , آسم , فشار خون , ناراحتی اعصاب ,  افسردگی قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

کسانی عمل قلب باز کردن

زنان باردار و شیرده

محدودیت سنی مصرف ایزی اسلیم مناسب افراد بالای 18 سال و کمتر از 60 سال

عوارض ایزی اسلیم به صورت مقطعی می باشد و مانند سرگیجه,بی خوابی,افت فشار خون,حالت تهوع ,ضربان قلب که اصلا جای نگرانی نیست به دلیل  کمبود ویتامین ها و کالری مصرفی روزانه می باشد . که بعد از چند روز بدن شرایط خودش رو وفق میدهد و مشکلات به وجود امده برطرف می شوند منظور طبیعی است برای 4 روز اول.

کپسول های لاغری ایزی اسلیم محصول انحصاری کشور اسپانیا می باشد.

 

امروزه به دلیل رضایت مردم از این محصول و تقاضا برای خرید یک سری سایت ها فیک با محصولات تقلبی اقدام به تولید کرده که کالا از نمونه اصلی قابل تشخیص است.

و با قیمت های 40 الی 50 هزار تومان پایین تر اقدام به فروش انواع محصولات لاغری میکنند. آیا عوارض ناشی از مواد اولیه تقلبی برای بدن شما ارزش 50 هزار تومان را دارد.

تنها پیشنهاد ما این است که از سایت هایی که چند بار خرید کردید و حسن نیت انها رو میدانید خرید رو انجام بدید. هر سایتی لیاقت اعتماد شما رو ندارد.

 

برای دیدن فروشگاه های محبوب قرص لاغری ایزی اسلیم میتوانید فرم زیر را پر کنید و دکمه ثبت سفارش را بزنید . این فرم برای چند فروشگاهی که نمونه اصلی این محصول رو دارند ارسال می شود و هر کسی زود تر با شما تماس بگیرید محصول را با همانگی برای شما ارسال میکنند درب منزل.

 


منبع : ایزی اسلیم