آبپاش خانگی ایزی جت یا همان کارواش خانگی ایزی جت چیست و به درد چه کسانی میخوره ؟ کارواش ایزی جت یک آبپاش خانگی می باشد که با کمک این دستگاه شما میتوانید آب خارج شده از شلنگ آب را به کمک ایزی جت جمع کنید و با فشار آن را به هشت روش مختلف خارج کنید که در ادامه روش های تغییر پاشش آب را بهتون میگم .

 

آبپاش ایزی جت به درد چه کسانی میخوره ؟ اگر خانه حیاط دارد دارید برای شستشوی ماشین و حیاط خانه و باغ یا دیواره های استخر ها رو با آن تمیز کنید این آبپاش بدونه نیاز به برق و انرزی از انرژی خود آب استفاده میکنه و باعث کنده شدن خاک – گل – جسم خارجی – قیر – و به خوبی اناها رو از بین میبرد دقیقا مانند کارواش های بیرون که بیشتر تمیزی برای فشار آبی هست که منتقل میشه وگرنه کارواش زیاد رفتیم همه سرتو برگدونی میگن تموم شد .

 

برخی از ویژگی های آبپاش ایزی جت

کنترل برای داشتن جریان سه طرفه
دارای 8 خروجی مختلف درون خود دستگاه
یک دهانه با چندبن کاربردهای مختلف
امکان اتصال به هر شلنگ استاندارد
تمیز کردن خانه، ماشین و حیاط
آب دادن به گل و گیاه باغچه
مناسب برای شستشوی شیشه و پنجره
بدون نیاز به برق
برق انداختن ماشین، قایق و هر وسیلۀ دیگر
وزن: 700 کیلوگرم
اندازۀ حدودی:43cm * 54cm * 30cm

قیمت آبپاش خانگی ایزی جت EZ Jet

قیمت آبپاش در فروشگاه های اینترنتی متفاوت هست و بستگی به خدمات ارائه شده دارد که از قبیل مرجوعی خراب که خود این یک گارانتی محسوب میشود یا نحوی ارسال بسته بندی محصول . غیره ….  در کل از همه اینا ها بگذریم . قیمت این محصول در این وب سایت 155 هزار تومان می باشد که میتوانید از همین قیمت پایین اقدام به ثبت سفارش کنید .